I know it's an illusion but I like the idea...

ponedeljek, 8. december 2008

Štanga, Dajla in novo jadro

Prejšnji petek sem na štangi videl največji val v živo v svojem življenju. Bil je gladek, navpičen in visok. Nisem edini, ki verjame, da so šli do štirih metrov. Jasno sem zategnil jadro in se pognal čisto downwind, da bi mu pobegnil.
Vozil sem tudi dvakrat preveliko opremo.
V vodo sem šel s 4.0, imel več kot dovolj vetra, potem pa se mi je po dveh obratih jadro snelo z vrha jambora. Vario top se je obrnil in jadro je zdrsnilo navzdol. To se mi ni zgodilo prvič, se je pa zadnjič s tem jadrom. Počilo je glavno okno in sledilo je plavanje do obale.
Tam sem sestavil 4.7 in z mojo eno in edino 97 litrsko desko bežal pred valovi, ko so ostali surfali na precej manjših deskah in s kvadrat manjšimi jadri.
Proti popoldnevu je začelo močneje deževati, veter pa se je stalno krepil (baje do 40 vozlov).
Bila je res ena mojih najhardkorejših surferij do zdaj.

Foto: Goran Babič, slika z Windsurfing.hr, več slik v galeriji.
Najjači dan.

V ponedeljek je jugo spet močneje potegnil in z Dominikom sva se odločila za Dajlo. Po štangi so bili tisti valčki kar manjše razočaranje. Spet je bilo preveč za 4.7, vendar niti slučajno toliko kot v petek.
Kratek video iz Dajle na Style Team.

Očitno sem zelo hitro in nujno potreboval novo jadro 4.0.
Ker mi je moj 4.7 Simmer Vision 2007 zelo všeč, poleg tega pa ima Agilis Sport vedno kakšno dobro ponudbo, je bilo odločitev dokaj lahka.

Let me present to you:
My new the one and the only 4.0:

Simmer XFLEX 2008 in Black and White


Ni komentarjev: