I know it's an illusion but I like the idea...

torek, 23. oktober 2007

Ližnjan 21.10.007

Q: Kaj je bolj neprijetno od oblačenja neoprena?
A: Slačenje neoprena.
Q: Kaj je bolj neprijetno od slačenja neoprena?
A: Oblačenje mokrega neoprena.


Bila je totalna gužva, najprej sem šel v vodo s 5.5, odsurfal 2,3 špure, potem pa je toliko pojačalo, da me je v refulu brez vsakršnega upora podrlo po tleh.
Potem sem na hitro zrigal 4.0, šel v vodo, se odpeljal do druge strani, poskusil tack in v tistem trenutku je jadro samo padlo dol po jamboru. Pa ja spet nisem zlomil jambora no...
Ne nisem. V tistem, ko se mi je mudilo nazaj surfat, nisem dobro namestil vario topa na vrh jambora in se je snel. Jeba.
Odvlekel sem surf tistih 200m do obale, v nizki vodi razstavil vse skupaj, spet približno vse sestavil in odsurfal do drugega brega, kjer sem na obali stvar spet razstavil, sestavil in zategnil s šponerjem....
In končno začel surfat... dokler ni veter enih 15 čez dve crknil.
Sicer je čez kako uro in pol spet potegnilo ampak mi vetra zaradi mraza ni uspelo počakati v neoprenu, tako da je bila surferija za tisti dan končana.

Na poti domov je nastal tale video:




7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

=D

T.

JaJZi pravi ...

Jah. Tko je....

Anonimni pravi ...

To da si se poscal v neopren pa res ni treba da vejo se vsi ostali. A ni dost da midva u Ivanom vema.
Se sreca da si vecina poti nazaj prespal, ker je bilo tisto nakladanje ze pa res malo prevec.

JaJZi pravi ...

Ja sori no. Sej ne bom več.

Anonimni pravi ...

..da si se poscal v neopren pa res ni treba da vejo se vsi ostali. A ni dost da midva u Ivanom vema...

Kaj da ne?? Al pa če je to deleč najbolj zanimiv del filmčka

Anonimni pravi ...

Q: Kaj je bolj neprijetno od slačenja neoprena?
A: Oblačenje poscanega neoprena.

hahahhahahahahhahhaahah

JaJZi pravi ...

Dobra, dobra. Ti že veš:)