I know it's an illusion but I like the idea...

nedelja, 14. oktober 2007

Karpatos 2007 report a.k.a. 100 dni na poti (1. del - Potovanje)

Dan po polni luni na večer prvega julijskega dne smo se Dejan, Brane in jaz takole spakirani odpravili proti Grčiji.

Noč je bila zelooo dolga. Od Slovenije, prek hrvaške in Srbije do Makedonije seveda, ki ima v zastavi sonček in se ne bi spodobilo da bi bila tam noč.

Postanek na bencinski postaji v Makedoniji in kuža.


Prehitevanje po makedonsko.

Grško-makedonska meja. Spet nazaj v EU. Okej, o tem bi se dalo razpravljati. Brane kakih 200km pred Atenami prvič preda volan na celi poti. Res svaka mu čast. Naprej vozim jaz. Kombi sem vozil prvič, zjutraj sem spal kakšno uro in sem bil tudi prekleto zjeban. Dokler nisem na grški avtocesti (dva pasova plus dva odstavna pasova) šel prehitevati šleparja, proti meni pa je prihajal osebni avto, ki je prav tako prehiteval priklopnika. Po tistem bližnjem srečanju se mi je raven adrenalina rahlo dvignila, zaspanost je izginila in tako sem brez težav vozil naslednjih 150 km, ko me je spet zamenjal Brane.


Prečkamo Atene in pridemo v Pirej. Okoli 1600km in 17 ur po odhodu od doma. Ko kupujemo karte za trajekt, nas prijazni grški turistični delavci kot ponavadi in kot verjetno vsakega turista poskušajo totalno nategnit ampak jim ne uspe. Vsaj mislim, da jim ni uspelo.


Prihod v Pigadio na Karpatosu. Približno 20 ur (večinoma spanja) po Pireju.


Prvi pogled na Devil's, Gun in Chicken Bay – mesto, kjer bom nastanjen naslednje tri mesece.


Brane naju vrže iz kombija v Chicknu in odhiti postavljat šotor na Luv spot, ker prihaja noč. Z dejanom postaviva šotor, posnameva fotko in greva na pivo.

p.s: Tukaj se zelo lepo zahvalim Branetu, ki naju je pripeljal na Karpatos.


6 komentarjev:

bidibis pravi ...

where are these places man

It looks like Greece to my Greek eyes even though I don't understans Polish

JaJZi pravi ...

It's Karpathos Greece yes. But the language is slovenian not polish.

Anonimni pravi ...

YAY! Fotke! 'Prehitevanje po makedonsko' je zmagovita slika. (jo bom pokazala fotru) :)

Lp,
T.

JaJZi pravi ...

K sm jo snemu se mi je zdela bl grozovita kokr zmagovalna:)

Anonimni pravi ...

Itak, to je svetovno znana eno-in-pol pasovnica, he he ... komaj čakam 2. del!

JaJZi pravi ...

2. del že skor narjen....