I know it's an illusion but I like the idea...

sobota, 20. oktober 2007

Karpatos 2007 report a.k.a. 100 dni na poti (2. del - Julij)

Panorama Chicken bay-a. Čisto na levi je Vasilisov lokal, kjer smo zjutraj pili frape in kakali (seveda je šlo kakanje takoj v morje za valobranom) in kjer je bil ob sredah barbeque (12€, če ješ meso, 6€ če se pretvarjaš, da si vegetarijanec in vsake toliko časa ob nakladanju solate ukradeš kak suvlaki).

Malo bolj desno surf-station owned by Chris Shill a.k.a. The King of Karpathos a.k.a. The Biggest Malaka Ever. Čeprav je malaka, je imel najboljše cene, ko se mi je zlomil jambor, so se mi strgale zanke za trapez (3x), se mi je natrgal zglob, in ko sem uničil zanke za noge. Ne pa se pustit reševat njemu na vodi, ker vam bo zaračunal 80€, če niste njegova stranka (Mistralovci vas rešijo za 30€). In ne. Nikoli me niso reševali.

Sam veter v CB pred valobranom je neverjeten. To je po mojem mnenju najbolj refulast spot na svetu. V liniji 50 metrov padeš v 3 luknje z 2 bf, 5x pa te nabaše reful z 7bf. Vmes je veter iz nasprotne smeri:). Včasih sem imel filing, kot da mi hoče veter zlomit hrbtenico, ko je bilo v eni sekundi 5 sunkov. Od tod tudi sindrom CB-ja, stalna vožnja v zankah, tudi če komaj plutaš.

Spot je zakon za učenje vodnega štarta (nizka voda, refuli:)) in samomor za učenje trapeza. Precejkrat smo sedeli pri Vasiliju in se zabavali ob spektakularnih katapultih, ki jih ne manjka na povprečno vetroven dan.

Oranžni JP na plaži je kriv, da sem spoznal, kako dobra je lahko dila in da bom kmalu zapravil celo premoženje za novo.

Letališče na Karpatosu. Zgodba zase. Sam terminal je velik kot glavna avtobusna postaja v Ljubljani (ne mislim železniška). Na žalost delajo nov terminal, ki bo po vsej verjetnosti še bolj sfukal veter v CB.

Od samega morja do terminala je po bližnjici kakih 200m, in ko me je Vojko prosil naj mu pomagam nosit prtljago, ko prispe na Karpatos je to izgledalo nekako takole:

Surfam, dokler na nebu ne zagledam letala z modrim repom in pridem do obale ravno, ko letalo pristane, se sprehodim do terminala in ga s še mokrimi bordšortsi, brez majice in z mokrimi lasmi pričakam v terminalu. Znosiva stvari v CB in čez 15 minut spet surfam.

Jaz: Čist preveč za 5.0.

Dejan v treh tednih v nulo naštudira vodni štart, trapez, glisiranje v zankah in tack. Če bi ostal še en teden tudi jibe ne bi bil več problem.

Ivan in Eva sta bila že maja na Bolu odločena, da prideta na Karpatos.

Eva se zaljubi v HC refulast CB in pravi, da je veter na Rodosu za pusije.

Tudi Rok se je s Prasonisija preselil na Karpatos.

Enkrat sm tok hit srfu da je začel čist grmet. Sm se že bau da bom prebil zvočni zid, sam pol sm vidu, d je bil to u bistvu avion.

Na plaži od leve proti desni: Isabel, Lisa, Simon, Dominik, Mo.

Zdej že preveč za 4.0.

Loop.

Dejan jibe.

Meta in Laura.

Rok speed loop.




Rok vulkan.

Miha.

Happy.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hudo stari, brings back memories, he he

Anonimni pravi ...

nasledn let gremo spet, ne? ;)

js ze studiram, kako bom razporedila letni dopust, da bom lahko vec kot dva tedna dol. k dva tedna je glih za skomine dobr narest...

JaJZi pravi ...

Ah nasledn let je še tok delč.... Zdej je še hallowind prej. Pa upam da z novo dilo:D