I know it's an illusion but I like the idea...

ponedeljek, 18. junij 2007

Prvi dan druge prakse

Pa se je spet začelo za naslednjih 14 dni. Obvezna praksa. Konec lagodnega študentskega življenja, ko si lahko praktično po mili volji krojiš dan. Ne. Sedaj bo potrebno vstajati ob 6 zjutraj in biti od doma do 4 popoldne.
Na jobu je potrebno celo delati, kar je v popolnem nasprotju s študentskimi načeli. Danes so mi spet zasuli glavo z nekakšnimi managerji, schedulerji, plugini, user interfacei in ne vem še čim, ki naj bi jih do konca prakse celo programiral. Dobro. Če sem čisto odkrit samo malo spreminjal. Da pa je mera polna imam v petek še nek ekstremno obsežen izpit. Celih 300 strani angleške bukve + 100 strani ene bedne skripte + še neke seminarske. Se že ne spomnim kdaj sem se nazadnje za nek izpit učil cel teden, pa še nisem bil prepričan, da mi bo zneslo (en teden bo v petek).
Priznam, sem razvajen. Zelo. Ampak mi sede.
Jeeeee! Konec joba! Zdej pa samo še 6 ur učenja! What a joy!

Ni komentarjev: