I know it's an illusion but I like the idea...

četrtek, 28. junij 2007

Palindrom

Danes sem na števcu v avtu zagledal ful zanimivo cifro.
Potem sem opazil, da je tudi v spodnjem števcu kilometrov, če ne upoštevamo bele cifre, palindrom. Toliko sedmic na kupu gotovo pomeni srečo.

Drugače pa sem včeraj kupil šotor za Karpatos, tako da sem že skoraj kompleten.

Za na eno najbolj vročih točk sveta si kupim črn šotor. Na slikici na vreči izgleda mnogo bolj svetel in jaz bedak sem verjel, da je res. Jutri ga bom poskusil zamenjati.

P.s.: če ima kdo v kleti kako staro kolo, ki bi mi ga podaril ali prodal za majhen denar, se zelo priporočam.

Še 3 dni.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

mislm da mamo vsi MI k beremo ta blog vsak po ene tri kolesa v kleti... lohk dobiš vsa tri

JaJZi pravi ...

Vseeno bi samo enega hvala. A je lahko prevzem kje v bližini Kamnika ali Ljubljane ali Kranja?

Anonimni pravi ...

bi se dal ja.. bližina ljubljane.. tm bliz Lesnine..jutr okol 2h recimo.. k zna zjutri pihat, tko da prej ne bo šlo

Anonimni pravi ...

joj, kok je pa to en lep šotor... ne predstavlam si kako bi bil lahko še lepši.. aja, mogoče če bi blo tisto k je modro, črno...

JaJZi pravi ...

@anonimni:A to si mislil ob 2h zjutraj al popoldne. No zdej je itak že vredu k sm si nabavil kolo.
@rožica: Šotor je bil res lep, ampak sem ga šel vseeno zamenjat in sedaj je cel svetlo zelen. No, v bistvu ne vem, ker ga še nisem sestavil/odprl.

Anonimni pravi ...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!