I know it's an illusion but I like the idea...

četrtek, 8. oktober 2009

Simmer Icon 4.7 2010

Po dveh sezonah je prišel čas, da zamenjam staro jadro 4.7 Simmer Vision. Med letošnjim poletjem sem poskusil tudi nekaj drugih jader in opazil, da ne bi škodilo, če bi tudi moje jadro imelo malo več moči (trebuha). Tako sem pri Agilis-Sport naročil novega Simmer Icon 2010.

Prvič sem ga vozil zadnjo nedeljo v Preluki, kjer se je obnašal res neverjetno lepo. Verjamem, da je to najboljše jadro kar sem jih kdaj poskusil. Ima ravno prav moči, lepo se pelje v veter in se hitro izprazni ravno, ko to potrebuješ. Tudi med glisiranjem se ne občuti da bi kar naprej vlekel in je zelo lahko in mirno. Imaš res občutek, da se z njim lahko igraš.
Edino kar sem opazil šele, ko sem ga danes sestavil pri belem dnevu je, da se naredi zelo nenavaden leech. To je omenjeno tudi v navodilih, kjer piše, da imajo po novem Simmerjeva jadra precej manj leecha. No, če ga ne bi prej že poskusil, bi bil malo zaskrbljen, tako pa vem, da jadro res deluje neverjetno.

Najlepši...

..in najboljši

Nek nov sistem leecha... hm.. očitno deluje..

Ni komentarjev: