I know it's an illusion but I like the idea...

sreda, 27. februar 2008

Prvič zares čisto novo jadro

Včeraj sem nabavil čisto novega Simmer Vision 4.7 2007 v trgovini Agilis na Jesenicah (stran je že precej stara, se pa že pripravlja čisto nova, ki bo po mojem mnenju daleč najboljša od slovenskih surferskih trgovin (insajderske informacije:P)) za res hudo ceno (hvala Vesna).

Jadro se zelo lepo zriga, monofilm je debel in deluje zelo močan, mogoče me je malo zmotil precej ozek žep (sploh v primerjavi z ezzyjem), v katerega sem dal rdm jambor SouthSails. Ker je žep zelo ozek, se spodnji dve letvici dotikata jambora tudi, ko je jadro polno napeto po njem (tega nisem navajen niti pri ezzyju SE wave, niti pri Maui Sails Legend). Da bi se letvici ločili jambora, sem poskusil precej napeti po loku, vendar mi tudi tako ni uspelo popolnoma, jadro pa je na ta način čisto izgubilo pravo obliko.
Ustrašil sem se, da ta jambor ne paše v jadro in sem si šel ogledat video z navodili za sestavljanje jadra, kjer sem opazil, da se jadro napne enako kot pri meni in očitno ni s tem očitno nič narobe.

Tako sem sedaj popolnoma pomirjen in komaj čakam prvi ugoden veter, da vidim kako jadro dejansko dela.

Če ima kdo kakšen nasvet glede riganja se z veseljem priporočam.

Ni komentarjev: