I know it's an illusion but I like the idea...

nedelja, 15. marec 2009

Novo jadro za novo sezono

Letos je bil organiziran sejem rabljene surf opreme na ljubljanskem sejmu TIP (Turizem in prosti čas). Pomagal sem tudi sam in prodal nekaj svoje stare opreme. Drugače je bilo kar zabavno, odziv je bil pozitiven, le kronično nam je primanjkovalo malo večjih začetniških desk nad 130 litri. Teh bi ob zmerni ceni lahko prodali na desetine, v kompletih z njimi pa bi šlo še več jader.
Sam sem prodal star lok in jambor, končno pa sem se poslovil od največjega jadra - Ezzyja 5.5 letnika 2006 s katerim se do konca nisem popolnoma spoprijateljil.

Ker vseeno nisem toliko hardcore, da bi imel največje jadro velikosti 4.7, sem se zaradi res dobrih izkušenj s Simmerji odločil za Vision 5.3.

Danes sem ga prvič sestavil in ugotovil, da neverjetno lepo paše na moj stari Gaastra rdm jambor s 75% karbona.


Vse letvice odstopijo od jamborja že ko je jadro napeto samo po njem, je neverjetno nevtralen in se z lahkoto obrača okrog jamborja. Popolno nasprotje Ezzyja, ki je imel velik trebuh in se je obračal samo, če je prejel pismeno prošnjo.


Komaj čakam, da ga preizkusim tudi na vodi, kljub temu pa mi je že tako všeč, da bi najraje kupil še enega, za čas ko bo tole jadro oddelalo svoje.

Za konec pa še slike z zadnje lanske surferije 26. in 27. decembra. Z Dominikom sva bila v Ližnjanu, tam je bila tudi orkanska burja, ki je po navedbah Windsurfing.hr presegla 50 vozlov, temperatura pa je bila vsega 3 stopinje celzija.
Prvič me je opazilo tudi oko Gorana Babiča, na žalost v manj laskavih pozah (čemur se pa ob tako močnem vetru in mrazu ne čudim:).

Foto: Goran Babič, slika z Windsurfing.hr, več slik v galeriji.


Ni komentarjev: