I know it's an illusion but I like the idea...

nedelja, 6. april 2008

SurfSejem 2008

se je zgodil včeraj v Mariboru. Razstavljene je bilo ogromno opreme, cene so bile ekstremno nizke, kupcev pa je bilo bolj malo. Tako tudi meni ni uspelo prodati moje stare dilce... Pa drugič.
Končno pa sem dobil težko pričakovani letošnji Style koledar.


Poročilo s sejma s fotkami na strani Surfpark: klik.

4 komentarji:

Mr. Webso pravi ...

matr...zaka mene ni takrat, ko je pocen...
se tolažm, da ziher ni blo nobene štirke hot superfrik ;)

JaJZi pravi ...

Ne frika 4ke nism vidu, je bla pa 5ka. Zakaj pa lih frika k je ful specifičn pa ga pomoje ni tko izi prov zrigat.
Mislm maš tud še druga jadra k so ful trpežna recimo NS Voodoo al pa simmer x-flex, pa ezzy (sam tega ne maram lih k ma fuul trebuha pa morš met skor škripec da ga po loku našponaš:)

Mr. Webso pravi ...

hmm...ja zaka glih frik...baje, da je mehek za furat (fajn odpira) in po moje je dakron teže strgat kot monofilm...
sej u bistvu se še odločam, do Karpatosa morm eno 4ko nabavt...neki kar ne bom takoj uničo...kr še nism glih zverziran surfač...no sm pa odprt za dobre nasvete, tak da tenx, bom tud NS Voodoo al pa simmer x-flex pogledo...rabljeno seveda-študentska cena ;)

JaJZi pravi ...

A veš kaj to vsi k začenjajo misljo da bojo ne vem kva uničval opremo. V bistvu pa to sploh ni res in takrat oprema še najmanj trpi. Okej razn špice dile.
Kokr mam jaz izkušnje se najbolj splača kupvat novo al pa kšn let staro opremo, ker veš da dela. Najbol je zoprno, če se ti kej strga al pa zlom na Karpatosu al pa kje drugje, ker tam ziher ne boš dobil tok dobre cene za stvari kokr tle in pol so počitnce kar naenkrat ful dražje:)
Z jadri je res tko: če je star en let al pa nov se ti tud čist nič ojačan skor ne more strgat, če je pa starejši se ti pa tud ful ojačan lahko čist za brezveze tko natrga da bo neuporaben.