I know it's an illusion but I like the idea...

torek, 29. april 2008

1. Preluka = 1. Nateg

Prvič v življenju sem se odpravil srfat v Preluko. Ni mi uspelo. Tako imam 100 odstotni delež nategov v Preluki. Je bil pa to moj prvi nateg v lajfu sploh.

Preluka tokrat ni delala

4 komentarji:

Mr. Webso pravi ...

ma jebi ga....ti je pa ratala odlična fotka ;)
če je blo pa prvič si pa itak pod srečnim vetrom rojen...verjetno jih ni malo, ki ti to zavidajo :D

JaJZi pravi ...

Fotko sm posnel že enkrat prej, ko še nism srfu, pa sm sam pršu mal slikat.
Drgač pa to, da nimam nategov pomen samo, da premal srfam.
Ja kurc...bo treba bit mal bl priden:)

Anonimni pravi ...

ja ja.. vem kdaj si posnel fotko.. k mi je bla znana.. jst tud komi čakam preluko.. haha :P
nč, uživi.. pa plis ampak res plis oddaj mojo dn

JaJZi pravi ...

Verjamem, da komi čakaš preluko ja:D
Bom oddal dn. Brez skrbi.