I know it's an illusion but I like the idea...

četrtek, 24. januar 2008

Dormeo a.k.a Če je dobr za vse top Slovence bo tud zame

Tudi jaz sem nasedel. O njem je bilo že ogromno povedanega. Moja ocena? Po eni prespani noči se mi zdi kot en navaden trd jogi. Brez čudežev na žalost. Nič se ni spremenilo in še vedno sem moral zjutraj vstati. Sem se pa pridružil vsej slovenski smetani z reklam:)

The one and only Dormeo.

Da pa mi ne ukradejo dile iz kleti, sem si jo namontiral kar v sobo. V kleti pač ne morem spat sedaj ko imam Dormeo...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

aja tuki sm hotu napisat uno k sm pod "dominikovo stran". drgač pa sta 2 moja frenda tut dobila dormeo zdej :). en se je že navadu, sam je reku da ni nč special.

Anonimni pravi ...

Ampak če si se pa pridružil vsej slovenskismetaniizreklam, se pa splača!!!

JaJZi pravi ...

Ja sej res ni nč spešl, sam a ti ne veš da anžej dežan tud na tem spi no!!!!

Anonimni pravi ...

Pridem tvoj Dormeo sprobat.

T.

JaJZi pravi ...

kr kr:P