I know it's an illusion but I like the idea...

ponedeljek, 5. november 2007

Hallowind 2007

V sredo ob 6 zjutraj naj bi me Rok in Dominik pobrala na Dolgem mostu, odpravili pa naj bi se proti Ližnjanu (Medulin).
Prišla sta ob 7, šli smo pa v Savudrijo.
V Savudriji je dostop do vode malo zoprn (čez skale, potem je pa treba še plavat par deset metrov do vetra), drugače pa se tu pri tistih 40 vozlih, kolikor se mi zdi, da jih je bilo v sredo, naredijo res visoki valovi.
V takih razmerah (valovih) sem surfal prvič in mi je bilo resnično totalno nekaj novega. Moja nova dilca, ki sem jo prav tako vozil prvič se je izkazala za več kot preveliko (97l) in mi je delala precej težav.
V dolini in zavetrju za valom je delovala še precej vredu, ko pa sem prišel na vrh vala in občutil polno moč vetra, pa sem se prav resnično bal poskočit, da mi je ne bi zagrabil veter in bi začel kakšno neželjeno nekontrolirano rotacijo.

Moja rit v Savudriji.

Iz Savudrije smo se odpravili direktno v Kranj na rojstnodnevno zabavo Mete. Bili smo pridni in zaspali šele zgodaj zjutraj. Party je bil pa itak zakon.

Priprava na zabavo v kombiju:)

Rok in jaz že dobre volje čakava na pico.

V četrtek okrog 3. ure smo Meta, Dominik in jaz že na spotu na Kamenjaku. Spet nažiga 40 vozlov (izmerjeno) in s hudim glavobolom grem v vodo. Spet mi je čisto preveč za 4.0, ampak je zaradi manjših valov vseeno precej lažje kot v Savudriji. Spot je tudi drugače precej varen, saj piha v zaliv, dostop do vode je eden najlepših, parkirišče pa je v res lepem borovem gozdičku.
Surfam, poskušam jibe in malo skačem, dokler me pri enem skoku ne sezuje iz zank in s kljuko od trapeza ne pristanem na deski ter jo prvič zaznamujem. Ni bilo hudo (ni pila vode), vseeno pa sem imel res slabo vest, tako da sem okrog 5 šel iz vode in tisti dan nisem več surfal.

Dominik. Več slik na www.stehsegelrevue.
Mene ni noben mogu slikat k sm previsok skaku:)

Prespali smo v Medulinu, petek pa preživeli v Ližnjanu. Bil je lep low-wind day. Pa še sonček je svetu na polno.

Spet me en v rit slika.
.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

so u really lost your jesus mojo!!!

JaJZi pravi ...

'fraid so