I know it's an illusion but I like the idea...

sobota, 28. junij 2008

Kaže na bolje

Dobra stran je, da mi je uspelo dobiti karte za Karpatos. Letim 8. julija. Slabe strani so, da letim iz Gradca in še vedno nimam prevoza, da sem dobil karte za samo tri tedne (moram nujno nekako podaljšat, ko pridem na morje), in da je spet zbrka zaradi opreme. Let nazaj imam rezerviran 29.7, opremo pa so mi uspeli najaviti za teden kasneje, in tudi slučajno mi ni jasno kako so lahko najavili opremo na moje ime na letalu kjer mene ni....

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

uuuu, odštevalnik za karpatos! fensi...kaj si zdej zrihtu s to opremo

JaJZi pravi ...

Kadu le, res?
Z opremo bo še veselo pomoje. 20kg zastonjske mam nafilane plus triple, ki vaga približn 53kg, čeprov sm prijavil 35. Bom reku da so ponesreč zamenal cifre:D

JaJZi pravi ...

Aja kar se pa datuma tiče naj bi blo pa vredu za 29.7.

Anonimni pravi ...

a si mi prinesu rokavichke? ;)

Anonimni pravi ...

cakam report pa slikce! ;)

p.s. se enkrat hvala za rokavice, res!

JaJZi pravi ...

Ni panike glede rokavic.
Report pa bo.
Mal zamujam ampk sm še mal len.

LONELY RIDERka pravi ...

js pa dislektična - vidm, k sm namest ozhuljena napisala izuljena. kwajto? klinc pa ta disleksija ;)

Anonimni pravi ...

na drek, zdej sem pa se svojo super skrito identito izdala. klinc na kvadrat!

sicer pa, k da nisi vedu, ane ...;) no, ampak ne smeš nobenmu Jokerju povedat, k drgač se ne bom vec mogla uspešno z zlikovci borit ;)