I know it's an illusion but I like the idea...

nedelja, 11. marec 2007

Harmonika pod oknom

Bilo je pozno dopoldne, ko sem zdolgočasen sedel za računalnikom in razmišljal kako naj najkvalitetneje zabijem tak lep dan. Pa zaslišim harmoniko. V živo. Pod oknom je model za prostovoljne prispevke igral mogoče malo bolj južnjaške ritme, ki pa so resnici na ljubo mnogo bolj prijazni do ušes, kot avtohtone viže. Zdi se mi, da so bili tudi drugi prebivalci naselja veseli te popestritve in upam, da je fant v zameno za to dobil kakšen evro ali dva.

Ker mi je sošolec pred kratkim v preizkus posodil fotoaparat, sem izrabil priložnost in malce poslikal situacijo. Bil sem tudi tak prasec, da mu nisem namenil niti evrskega stotina in me je potem zato precej pekla vest. Tako se tukaj javno opravičujem in obljubim, da ob naslednji taki situaciji ne bom tako stiskaški.

p.s. Prijateljica iz sosednjega bloka mi je pravkar dala vedeti, da pri njej doma nad glasbenikom niso bili navdušeni. No, vsak ima svoj okus.

Ni komentarjev: