I know it's an illusion but I like the idea...

sobota, 3. oktober 2009

Karpatos 2009

Tretje leto zapored sem pristal na Karpatosu. Že pristanek je bil precej sumljiv, saj smo pristali iz napačne smeri. Na otoku nas je pričakalo pravo brezvetrje. Veter se je unesel šele po slabih treh tednih, kar pa niti ni bilo tako grozno saj smo ostali kar 9 tednov, od 23. junija pa do 25. avgusta.
Ker v začetku ni pihalo smo malo več pili, ko pa je potegnilo je prišlo na vrsto v glavnem samo še srfanje, tako da letos pravzaprav nisem imel nobene bolj nenavadne dogodivščine.


Moj glavni cilj za letos je bil naredit airjibe oziroma vulkanota, morda še shovit in pa parkrat se vreč v speed loop.
Prvi vulkano mi je uspel dokaj zgodaj, čeprav ga potem še cel dopust nisem dobro osvojil, v glavnem zato, ker sem se kasneje koncentriral samo še na šovit. Moram priznati, da sem bil vsaj par tednov, če ne cel mesec prav zafrustriran ker ni in ni šel. Delal sem vse mogoče napake, odskakoval z nogami, krčil kolena, se metal na jadro,... nikoli pa se mi ni zdelo, da gre stvar v pravo smer. Šele ko sem prebral članek na Boarseekermag se mi je odprlo. Glavna napaka, ki sem jo delal je bila, da nisem dovolj zakarval v veter. Da pa dovolj zakarvaš v veter se pa prej rabiš pravilno postavit: se pravi imet zaprto jadro, stegnjene roke in bit nagnjen naprej.... V glavnem... Uspelo mi je. In to potem celo tako pogosto, da mi je bil šovit lažji od vulkana. Na žalost pa odkar sem prišel domov nisem pristal še nobenega. Vulkan mi pa kar gre.

Tudi letos ni šlo brez uničevanja opreme. Na en lep vetroven dan, ko je pihalo preveč za 4.0 sem na desko namontiral večji smernik, sestavil 5.3 in šel spidirat. V prvi špuri sem se prebil iz zaliva med kamikazami do kanala, naredil obrat in se pognal v prvo poskusno vožnjo po kanalu. Tu je resnično žgalo na polno (Gun bay je bil seveda zaprt) in imel sem veliko težav že z držanjem jadra, kaj šele zapiranjem. Ko sem se končno malo bolj obesil na jadro pa cuf... in lok je postal mehak kot bi se odpela glava. Preveril sem glavo, malo zamajal lok in cela cev je odpadla. K sreči sem bil samo kakih 10 metrov od obale in ni bilo treba plavat daleč, je pa bilo treba nosit 100 litrsko desko slab kilometer po zafukano močnem vetru.

Kao poskus flake

Šovit

Vulkano v miljon vetra s 4.0

Jutranji sešn ob 8 zjutri, ko še ni bilo gužve

Pomojem najlepša fotka šovita, ki jo imam

Še en šovit

Še en vulkano

Pa še en


Video šovit =D

Airjibe from jure on Vimeo.

Pa še en video vulkanota

3 komentarji:

una, ki ima jet-lag in zato že 4 ure po netu srfa ;) pravi ...

a dej ti nisi gladek! 9 tednov?!?!
pa kaj, ko bi kako novo lokacijo sprobal? recimo maui - pomojem bi ti bilo tam ful všeč...

p.s. pravi ...

aja, pa a so to slučajno čeveljčki, ki jih maš na slikah na nogah?!?! ajjj, u've become a softie...;)

JaJZi pravi ...

Pa sej 9 tednov je kul sam res bi lohk šu na kšn drug spot... drug let =D
ja jebiga čevlčki so pa obvezni..sploh k je tok ježkov u mivki :P
sam maui ej... hudo.